Вибір викладачем наукового вектора навчальної мовної дисципліни як одна з проблем вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.35433/philology.1(89).2019.43-47Ключові слова:
освіта, компетенції, навички, знання, зміст навчання.Анотація
У статті окреслено сучасне законодавче освітнє поле стосовно середньої та вищої освіти в Україні; з’ясовано переваги нових законів та концепцій для вчителя та викладача. У статті обґрунтовано думку про те, що головне для педагога – навчити учня / студента вчитися, набувати компетенцій, які знадобляться надалі у професійному житті. Також автор розглядає проблему неоднозначного тлумачення наукового матеріалу в підручниках для ЗВО, звертає увагу на проблеми викладання навчального матеріалу в сучасних умовах і намагається знайти шляхи вирішення цього питання відповідно до потреб сьогоднішнього ринку освітніх послуг.
Посилання
Закон України ''Про вищу освіту''. – Режим доступу : https://gazeta.ua/ articles/life/_rozpovili-yakoyu-maye-buti-osvita-majbutnogo.
Бабак С. Якою має бути освіта майбутнього / С. І. Бабак // Країна. – 2019. – № 9. – С. 11–12.
Єрмоленко C. Українська мова : [підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл.] / С. Я. Єрмоленко, В. Т. Сичова, М. Г. Жук. – К. : Грамота, 2016. – 272 с.
Українська мова. Правопис. Практичний довідник // укладач З. І. Савчук. – Чернігів : КММЕДІА, 2015. – 2015. – 192 с.
Навчальна програма з сучасної української літературної мови // yкладачі : В. В. Власенко, Г. І. Гримашевич. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2003. – 30 с.
Доброльожа Г. Сучасна українська літературна мова. Морфологія : курс лекцій / Г. М. Доброльожа. – Житомир: Вид-тво ЖДУ ім. І. Франка, 2018. – 153 с.